.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای طرح ساماندهی و ارتقای خدمات سفر ویژه نوروز از ۲۵ اسفند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: طرح ساماندهی و ارتقای خدمات سفر ویژه نوروز از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

 به گزارش شمال نیوز، تورج اسدی معاون درمان و جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جلسه کمیته خدمات بهداشت، درمان و محیط زیست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان مازندران، از اﺟﺮای ﻃﺮح ﺳﺎﻣﺎﻧﺪﻫﯽ و ارﺗﻘﺎی ﺧﺪﻣﺎت ﺳﻔﺮ وﯾﮋه ﻧﻮروز از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ خبر داد و اظهار کرد: هماهنگی و مشارکت دستگاه‌های اجرائی عضو این کمیته، بر رفع مشکلات احتمالی و پیش‌بینی تمهیدات لازم در این زمینه ضروری است.

وی خواستار  آمادگی تمامی مراکز بهداشتی و درمانی و سازمان‌های همکار در ایام نوروز برای ارائه خدمات مناسب به مردم و مسافران نوروزی شد و گفت: همچنین  آموزش و اطلاع‌رسانی خدمات در ایام تعطیل در بحث سلامت در داخل استان انجام خواهد گرفت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: اقلام آموزشی و اطلاع‌رسانی و اطلاعات لازم مراکز بهداشتی درمانی و اقامتی که در سطح استان آماده خدمات هستند، در اختیار مسافران و مردم قرار گرفته شود.

اسدی با تاکید بر بازرسی مستمر تیم‌های مشترک بهداشت، دامپزشکی، محیط زیست، اداره کل صمت و اماکن در استان بمنظور نظارت بر وضعیت بهداشت محیط اماکن، مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و مراقبت از بیماری‌های تنفسی و منتقله از طریق آب و غذا، خاطرنشان کرد: تدابیر مناسب برای ارائه خدمات در ایام تعطیلات نوروزی در دستور کار قرار خواهد گرفت./فارس

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.253 seconds.